آیین‌نامه خدمات پست الکترونیکی دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۹۱۵۰
  1. کلیه اعضای دانشگاه تهران شامل اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان می‌توانند از سرویس رایانامه دانشگاه تهران تحت دامنه ut.ac.ir استفاده نمایند.
  2. در صورتیکه دانشجو فارغ‌التحصیل شود، آدرس رایانامه ایشان به آدرس با همان نام کاربری تغییر می‌یابد.
  3. چنانچه دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی مجدداً در مقطعی دیگر در دانشگاه پذیرفته شود، علاوه بر آدرس آدرس جدید بصورت با همان نام کاربری برای ایشان فعال خواهد شد.
  4. به هر کاربرهیئت علمی فضای معادل ۶ گیگابایت و سایر کاربران فضای معادل ۲ گیگابایت تخصیص داده می‌شود.
  5. کاربرانی که از سامانه رایانامه دانشگاه تهران استفاده می‌نمایند، آیین‌نامه سیاست‌های اطلاع‌رسانی دانشگاه تهران را پذیرفته‌اند.

تبصره ۱: هر فرد حقیقی مجاز به انتخاب یک نام کاربری می‌باشد و امکان تغییر آن وجود ندارد، لذا کاربران در هنگام انتخاب نام کاربری مورد نظر، دقت لازم را بعمل آورند.

تبصره ۲: در صورتیکه برای دانشجو بنا به دلایلی فارغ‌التحصیلی میسر نشود، با اطلاع قبلی رایانامه ایشان غیر فعال خواهد شد.

تبصره ۳: تیم مدیریت شبکه مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران تحت هیچ شرایطی تقاضای دریافت کلمه عبور کاربران از طریق رایانامه را ندارد و هرگونه تقاضا جهت دریافت کلمه عبور از جانب این مرکز نبوده و فاقد اعتبار است.

تبصره ۴: کلیه نامه‌های موجود در پوشه‌های Spam و Trash پس از گذشت یک ماه بصورت خودکار حذف می‌شود و بازیابی آن امکان‌پذیر نمی‌باشد. لذا از نگهداری نامه‌های نیاز به مراجعه خود در این پوشه‌ها خودداری نمایید.