‌‌ارائه مقاله‌ی مرکز فناوری‌های دیجیتالی در چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۳ کد : ۱۵۴۵۰ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۴۴۴
چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با همکاری مؤسسه مهر البرز و انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) به صورت آنلاین در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه برگزار گردید.

در این کنفرانس، مقاله با عنوان"شاخص‌های عملکردی یاددهی و یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در بستر هوش سازمانی" ارسالی از سمت تیم هوش سازمانی مرکز فناوری‌های دیجیتالی مورد پذیرش قرار گرفت و ارائه شد.

در بخشی از این مقاله آمده است که یاددهی و یادگیری الکترونیکی به عنوان روش نوین در دانشگاه تهران به عنوان مرکز آموزش عالی پیشرو در طی سالیان متمادی مورد توجه قرار داشته است و با بهره‌گیری از بسترهای آموزش برخط اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی به صورت دوره‌های رسمی و دوره‌های مهارتی آزاد کرده است. با توجه به شرایط بحرانی کوید ۱۹ و انجام همه امور آموزشی به صورت برخط، نیاز به پایش و ارزیابی مداوم و دقیق از نحوه تحقق امر یاددهی و یادگیری از سوی مدیران ارشد دانشگاه اعلام شد. در این راستا ابتدا با شناخت شاخص‌های عملکردی در حوزه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران سعی بر شناسایی اقلام اطلاعاتی و تحلیل‌های ترکیبی مورد نیاز نموده و سپس از طریق باز مهندسی جداول نرم افزارهای آموزش الکترونیکی اقدام به پیاده سازی شاخص‌های تحلیلی و ترکیبی در بستر هوش سازمانی دانشگاه تهران نمودیم.

نویسندگان مقاله مذکور، سرکار خانم کتابچی (راهبر سامانه هوش سازمانی) و سرکار خانم رضاخانی (کارشناس پشتیبان سامانه هوش سازمانی)، آقای دکتر فاطمی (رئیس مرکز فناوری‌های دیجیتالی) و آقای دکتر صالحی (معاون سامانه‌های اطلاعاتی) هستند.

پوستر مقاله مذکور در این لینک قابل مشاهده می‌باشد. ‌‌‌‌‌

کلید واژه ها: هوش سازمانی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.