سامانه فرآیندهای وام صندوق رفاه
سامانه فرآیندهای وام صندوق رفاه مربوط به اداره کل امور رفاهی و معاونت مالی اداری دانشگاه تهران، در سال ۱۳۹۵ به منظور انجام نوبت دهی وام و پرداخت آن به صورت گروهی راه اندازی شد. امکان بهره برداری از این سامانه برای تمامی پرسنل دانشگاه تهران برقرار است. در حال حاضر شامل فرآیندهای ثبت درخواست وام٬ عضویت در صندوق رفاه، افزایش موجودی صندوق رفاه، پرداخت بدهی، انصراف از دریافت وام، انصراف از عضویت صندوق رفاه و پرداخت وام به صورت گروهی میباشد. امکان گزارشگیری از تمام درخواستها و مشاهده لیست نوبتها توسط مسئولین پرداخت وام، و همچنین پیگیری درخواست ایجاد شده توسط متقاضی نیز فراهم است. |
مزایاو امکانات سامانه:
انجام فرآیند نوبت دهی به متقاضیان (از تکمیل اطلاعات درخواست تا انتخاب و تأیید ضامنین) به صورت خودکار
ثبت و پیگیری درخواست وام بدون مراجعه حضوری به اداره رفاه دانشگاه
کنترل خودکار و لحظه ای شرایط متقاضیان برای ثبت درخواست و پرداخت وام
آدرس سامانه: https://bpms.ut.ac.ir