جلسه پیگیری تحقق مصوبات در "نشست پایان دوره تعالی سریع فرآیند دفاع در دانشکده‌های مختلف "

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۵ کد : ۷۷۹۲ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۱۶۴۶
با حضور معاون آموزشی دانشگاه، مدیر کل خدمات آموزشی، ریاست و معاونت راهبر سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی برگزار شد.

در این جلسه رؤسا و کارشناسان ادارات امور آموزشی، برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی، پردیس‌ها، دانشکده‌ها و نیز مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه حضور پیدا کردند.
جلسه با صحبت‌های آقای رهنما فرد پیرامون مأموریت کارگروه و واحدهای همکار در آن آغاز گردید.



طبق گزارش داده شده در این دوره نسبت به بررسی ۱۸ فرآیند و رویه کاری اقدام شده است.



برای بهبود فرآیندهای میانی دستی، نسبت به ترسیم فرآیند فرا دانشکده‌ای، یکسان سازی فرم‌ها، تهیه راهنمای متنی فرآیندها و تهیه فیلم راهنما اقدام گردید.
برای بهبود در فرآیندهای میانی سیستمی اقداماتی از جمله: ترسیم فرآیند فرا دانشکده‌ای، تعیین ۲ دانشکده مستقل و ۲ دانشکده وابسته برای پایلوت، زمان بندی و تعیین مسولیت‌ها و اقدامات آتی تا مردادماه ۹۸، شروع اجرای پایلوت از هفته گذشته و قرار دادن خط ویژه پشتیبانی برای کارشناسان این دانشکده‌ها در میز خدمت مرکز فاوا انجام گردید.
برای دستیابی به فرآیند نهایی سیستمی (ایده آل) دو اقدام انجام گردید: ترسیم فرایند فرا دانشکده‌ای و تدوین پیش‌نویس برنامه زمانبندی نهایی. این برنامه پس از توافق نهایی بین واحدهای ذینفع می‌تواند مبنای ادامه‌ی کار در سال آینده باشد.
پس از ارائه این گزارش، مدیران حاضر در جلسه به بیان نظرات و دیدگاهشان پرداختند.
دکتر حسینی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران، اظهار کردند: «از آنجایی که در دانشگاه¬ پراکنده کاری انجام می‌شود چنین تلاش‌هایی در راستای هم راستایی، بسیار ارزشمند است. همچنین در حال حاضر ستاد اقدام به بازنگری قوانین و آئین نامه ها نموده است که امیدواریم در اوایل سال ۱۳۹۸ آئین نامه‌های به روز شده در اختیار واحدها قرار گیرد.»
دکتر فیلی از همکاری معاونت آموزشی با مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی تشکر نمودند؛ و پیشنهاد دادند که کسی به عنوان مدیر پروژه از جانب معاونت آموزشی معرفی شود تا بتوان در ادامه انجام کارهای باقیمانده و برنامه‌ریزی شده را تسهیل نمود.
رئیس اداره کل خدمات آموزشی، جناب آقای دکتر طاهری نیز به این موضوع اشاره کردند که صرف دستیابی به فرایندی یکپارچه با توجه به تفاوت‌های موجود در دانشگاه تهران بسیار ارزشمند است.
جلسه با بررسی ابهامات باقیمانده و مرور اقدامات آتی با تیم بهبود به پایان رسید.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.