جلسه پایان دوره نشست تعالی سریع برای بهبود فرآیند "تأمین کالا در نظام نوین مالی دانشگاه"
در این جلسه جناب آقای دکتر یزدانی، دکتر مطیعی، دکتر هاشمی و کارشناسان و مدیران مختلفی از ادارات مالی و اداری پردیسها، دانشکدهها، اداره مرکزی و نیز مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه حضور پیدا کردند. در این جلسه برای اقداماتی که پس از شش هفته پیگیری هنوز به نتیجه نرسیده بودند بحث و تبادل نظر و تصمیمگیری شد.
نشستهای تعالی سریع کارگاههای آموزشی / کاربردی دو روزهای هستند که این بار برای بهبود و سامانه سپاری فرایند "تأمین کالا در نظام نوین مالی دانشگاه تهران" در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه ۹۷ در باشگاه کارکنان دانشگاه برگزار گردید.
طی این نشست مشکلات موجود فرآیند در چهار دسته¬ مشکلات سامانهای، دادهای، فرایندی و اداری و انسانی استخراج گردید. در مرحله بعدی به منظور رفع این مشکلات، تیم بهبود اقداماتی را تدوین و ارائه نمودند که در جلسه بررسی و لیستی تحت عنوان اقدامات بهبود استخراج گردید. این لیست دسته بندی شده و بازه زمانی و مسئولین اقدامات در آن مشخص شد.
از این پس به منظور رسیدگی به وضعیت اقدامات بهبود استخراج شده جلساتی تحت عنوان جلسات پیگیری برگزار شد که در آن تمامی اعضای تیم بهبود حضور پیدا کرده تا گزارشی از عملکرد خود در مورد اقداماتی که به آنها واگذار شده ارائه دهند. و همچنین در طول این جلسات امکان ایجاد اقدامات جدید به منظور تسریع و تکمیل اقدامات پیشین وجود داشت.
در میانه و انتهای این دوره پیگیریها، دو جلسه به منظور اطلاع رسانی وضعیت اقدامات تیم بهبود برگزار میگردد. طبیعتاً از دیگر اهداف این نشست همراه ساختن مدیران با تیم بهبود بوده است.
این سلسله نشستها ۴۰ مصوبه داشت که ۱۲ اقدام آن به نتیجه رسیده و ۱۲ اقدام دیگر بالای ۷۰ درصد پیشرفت داشته است. برای باقی موارد مقرر شد با هماهنگی معاونت اداری و مالی کارگروه ثابتی تا پایان سال با حضور اعضای تیم بهبود تشکیل شود تا طی جلساتی منظم کارها را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری نمایند.
نظر شما :