آغاز ثبت نام بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر و حوادث

۰۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۳ کد : ۶۵۶۳ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۱۵۹۸۷

همکاران محترم دانشگاه ثبت نام بیمه تکمیلی و بیمه عمر و حوادث دانشگاه تهران آغاز شد. خواهشمند است از بخش سامانه‌های رفاهی موجود در صفحه نخست پیشخوان دانشگاه به آدرس http//my.ut.ac.ir و با استفاده از آیکون "ثبت نام بیمه تکمیلی و بیمه عمر و حوادث" نسبت به درخواست برقراری، تمدید و یا انصراف از بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر و حوادث اقدام فرمائید.

بازنشستگان محترم تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشور نیز از بخش سامانه‌های رفاهی موجود در صفحه نخست پیشخوان دانشگاه به آدرس http//my.ut.ac.ir و با استفاده از آیکون "ثبت نام بیمه تکمیلی و بیمه عمر و حوادث" نسبت به درخواست برقراری، تمدید و یا انصراف از بیمه درمان تکمیلی اقدام فرمائید.

چنانچه در مورد سامانه ثبت نام بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر و حوادث و نحوه استفاده از آن سوالی داشته باشید می‌توانید با شماره‌های ۶۱۱۱۲۱۱۶ - ۶۱۱۱۲۱۱۸-۶۱۱۱۲۱۱۷ تماس حاصل فرمائید و اگر در مورد طرح‌های بیمه درمان تکمیلی و یا بیمه عمر و حوادث سوالی داشته باشید می‌توانید با شماره ۶۶۹۷۲۰۷۹ تماس بگیرید.

*نکات بسیار مهم:

۱- متقاضیانی که دارای شناسه یکتای دانشگاه تهران نمی‌باشند به آدرس: https://utid.ut.ac.ir مراجعه فرمایند و پس از دریافت شناسه یکتا، جهت ثبت نام بیمه درمان تکمیلی به آدرس: ‏my.ut.ac.ir:/‏/‏http مراجعه نمایند.

۲- در صورت ثبت نام خارج از فضای دانشگاه استفاده از VPN الزامی می‌باشد.(راهنمای استفاده از VPN دانشگاه)

۳- بازنشستگان محترم، امکان ثبت نام در "بیمه عمر و حوادث" را ندارند.

۴- بازنشستگان تحت پوشش بیمه پایه تأمین اجتماعی و موظفین عزیز دانشگاه تهران نمی‌توانند در "بیمه درمان تکمیلی" ثبت نام نمایند.

۵- بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری توجه فرمایند که علاوه بر بیمه آتیه سازان حافظ، می‌توانند درخواست بیمه درمان تکمیلی را نمایند و بیمه درمان تکمیلی برای ایشان اجباری نمی‌باشد. مبلغ حق بیمه بابت هر نفر در طرح یک ۰۰۰/‏۲۰۰/‏۱ ریال و مبلغ حق بیمه بابت هر نفر در طرح دو ۰۰۰/‏۸۰۰ ریال می‌باشد که علاوه بر حق بیمه آتیه سازان حافظ از متقاضیان کسر می‌گردد.

۶- ایثارگران عزیز مشمول طرح یک بیمه درمان تکمیلی می‌باشند و لازم است با مراجعه به سامانه نسبت به کنترل اطلاعات خود و افراد تحت تکفلشان اقدام نموده و ثبت نام خود را قطعی کنند.

۷- متقاضیانی که می‌خواهند بیمه درمان تکمیلی یک یا چند نفر از افراد تحت تکفل خود را حذف نمایند، لازم است ابتدا فرآیند ثبت نام را نهایی کرده و در انتها نسبت به انصراف از بیمه درمان تکمیلی ایشان اقدام نمایند.

۸- در صورت مشاهده رکورد تکراری در لیست افراد تحت تکفل، از طریق فرآیند انصراف می‌توان آنها را حذف نمود.

۹- متقاضیان گرامی لازم است کد رهگیری که در پایان فرآیند ثبت نام دریافت می‌نمایند نزد خود نگهداری نمایند.


( ۳۰ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.