نشست تعالی سریع برای بهبود فرآیند تأمین کالا در نظام نوین مالی دانشگاه تهران

۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۲ کد : ۶۳۸۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۷
کارگاه آموزشی / کاربردی دو روزه‌ای تحت عنوان "نشست تعالی سریع برای بهبود فرآیند تأمین کالا در نظام نوین مالی دانشگاه تهران" برای بهبود فرآیند تأمین کالا در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه ۹۷ در باشگاه کارکنان دانشگاه تهران برگزار گردید.

هدف از برگزاری این نشست آشنایی کارشناسان و مدیران سازمانی مربوطه با روش‌های شناسایی مشکلات و بهبود در فرآیند تأمین کالا بود. پیرو پیش جلسه‌ای که برای آشنایی با روند کار برگزار گردید؛ در این نشست ابتدا فرآیند تأمین کالا، مشکلات و موارد مبهمی که برای این فرآیند در سیستم وجود دارد؛ مورد بررسی قرار گرفته است سپس با همکاری و تبادل نظر کارشناسان و مدیران مربوطه راهکارهایی برای بهبود فرآیند تأمین کالا ارائه گردید.

در این نشست دوروزه کارشناسان و مدیران مختلفی از ادارات مالی و اداری دانشکده‌ها، پردیس و اداره مرکزی و نیز مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه حضور داشتند. همچنین هدایت نشست توسط آقای دکتر جعفرزاده از اساتید دانشکده مدیریت صورت پذیرفت.

در پایان روز اول جلسه‌ای با حضور مدیران مرتبط سازمانی جناب آقای دکتر یزدانی (معاون اداری و مالی) جناب آقای دکتر مطیعی (مدیر کل مالی) جناب آقای دکتر گلدان ساز (معاون اداری مالی سابق دانشگاه) و جناب آقای دکتر هاشمی (رئیس مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی) برگزار گردید که در آن جلسه به شرح مشکلات استخراج شده پرداخته شد و بر سیاست سازمان در استقرار سامانه یکپارچه از درخواست کالا تا تأمین اعتبار و ثبت سند حسابداری تاکید گردید.

در روز دوم اقدامات بهبودی برای فرآیند تعریف گردید که در بازه‌های زمانی یک هفته‌ای، سه هفته‌ای، شش هفته‌ای و بلند مدت تقسیم بندی شده و به کارشناسان محول گردید. وضعیت این اقدامات در جلسات پیگیری‌ای که توسط تیم مشاور برگزار می‌گردد؛ بررسی خواهد شد.

 

کلید واژه ها: نشست تعالی سریعکارگاه آموزشیمرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.