​برگزاری سومین دوره انتخابات هیات امناء بنیاد حامیان دانشکده فنی​

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۲ کد : ۲۶۳۸۲ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۴۱۳
سومین دوره انتخابات هیات‌ ‌امنای بنیاد حامیان دانشکده‌فنی، در بستر فضای مجازی و از طریق سامانه انتخابات الکترونیکی مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران برگزار شد.
​برگزاری سومین دوره انتخابات هیات امناء بنیاد حامیان دانشکده فنی​

سومین دوره انتخابات هیأت امنای بنیاد حامیان دانشکده‌فنی، در بستر فضای مجازی و از طریق سامانه انتخابات الکترونیکی مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۴ اسفندماه آغاز و در ساعت ۱۲ ظهر شنبه ۷ اسفند خاتمه یافت.

به گزارش دبیرخانه بنیاد حامیان دانشکده فنی، با پایان یافتن دوره هفت‌ساله دومین هیأت امنای بنیاد، انتخابات هیأت امنا برای انتخاب ۵ عضو منتخب، چهارشنبه ۴ اسفند آغاز شد.

بر طبق اساسنامه بنیاد، ۶ نفر اعضای ثابت هیات‌امنا (رئیس دانشکده، رئیس شورای‌عالی کانون، ۲ نفر نماینده شورای‌عالی کانون و ۲ نفر نماینده شورای دانشکده فنی)، ۱۵ نفر از دانش آموختگان، استادان یا یاریگران را از میان افرادی که خدمات شایان توجهی به پیشرفت و تعالی دانشکده فنی کرده‌اند به عنوان کاندیداهای انتخابات نامزد شدند تا از میان آنها، ۵ نفر با رأی مستقیم دانش‌آموختگان دانشکده فنی انتخاب و به عضویت هیات‌امنای بنیاد درآیند.

هیات‌امنای بنیاد، ۱۱ نفر عضو دارد و دوره فعالیت آن، هفت‌سال است.

ایده تأسیس بنیاد حامیان دانشکده فنی در کانون شکل گرفت و پس از چند سال پیگیری و بررسی با همراهی دانشکده فنی در سال ۱۳۸۵ با هدف جهت‌دهی به امکانات و منابع اهدایی فارغ‌التحصیلان و دوستداران دانشکده فنی بنیان نهاده شد.‌


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.