بهره برداری از وب‌سرویس استعلام واکسیناسیون​ کرونا در دانشگاه تهران

۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۸ کد : ۲۵۵۹۶ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۳۶۰
بهره برداری از وب‌سرویس استعلام واکسیناسیون​ کرونا در دانشگاه تهران

دکتر مصطفی صالحی، معاون سامانه های اطلاعاتی مرکز فناوری های دیجیتالی، بیان کرد: "به درخواست معاونت دانشجویی دانشگاه تهران و در راستای آماده سازی برای ادامه فعالیتهای دانشگاه بصورت حضوری، بستر بهره برداری از وب‌سرویس استعلام وضعیت واکسیناسیون کوید -۱۹ توسط مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران فراهم گردید. از این بستر برای به روز نگهداشتن لحظه‌ای و برخط آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه تهران استفاده میشود و متناسب با نیاز از نتایج آن در سامانه های اطلاعاتی دانشگاه بهره گرفته میشود. شایان ذکر است که برای این منظور وب سرویس استعلام واکسیناسیون کرونا که توسط وزارت بهداشت بر روی گذرگاه عمومی خدمات دولت ( PGSB ) سازمان فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته است، بکار برده می شود.
به عنوان معاون سامانه‌های اطلاعاتی، از همکاران تیم یکپارچه سازی مرکز فناوری های دیجیتالی و آقای مهندس حیدری بابت نقشی که در پیشبرد و به ثمر نشستن این پروژه داشتند تشکر می‌کنم».


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.