انتصاب جناب آقای دکتر مصطفی صالحی به عنوان معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران

۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۳ کد : ۲۵۰۱۹ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۳۹۷
جناب آقای دکتر مصطفی صالحی، دانشیار محترم دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران، به عنوان معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران منصوب شد.
انتصاب جناب آقای دکتر مصطفی صالحی به عنوان معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، آقای دکتر مصطفی صالحی، مطابق حکم رئیس دانشگاه تهران به عنوان معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران منصوب شد.

متن حکم به شرح زیر است:

«سلام علیکم
احتراماً، با توجه به توان علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا بر پیشنهاد رئیس محترم مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، مسئولیت جنابعالی به عنوان معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز مذکو‌‌‌‌‌ر، ‬ به مدت دو سال تمدید می‌گردد. امید است انجام وظایف محوله به ویژه تحلیل، توسعه، استقرار و نگهداری فنی سامانه‌های نرم‌افزاری بر اساس خط مشی دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی را مورد اهتمام قرار دهید.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

مرکز فناوری اطلاعات، تبریک صمیمانه خود را بابت انتصاب شایسته ایشان به معاونت سامانه‌های اطلاعاتی این مرکز عرض می‌نماید.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.