اجرای دو طرح پایلوت حول استقرار نظام مدیریت خدمات در بستر سامانه "پشتیبانی و راهنمای خدمات دانشگاه تهران"

۲۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۱ کد : ۲۴۳۶۲ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۴۰۵
اجرای دو طرح پایلوت حول استقرار نظام مدیریت خدمات در بستر سامانه "پشتیبانی و راهنمای خدمات دانشگاه تهران"

پس از انجام بررسی‌ها و مطالعات گسترده در زمینه استقرار نظام مدیریت خدمات با محوریت کم و کیف پیاده‌سازی این نظام در سطح دانشگاه و نیز متناسب‌سازی‌های صورت گرفته بر روی سامانه منتخب برای این منظور، دو طرح پایلوت به ترتیب زیر آغاز گردید:

پایلوت ۱: خدمات یادگیری الکترونیکی

با توجه به اهمیت بحث یادگیری الکترونیکی در شرایط حاضر، اولین طرح پایلوت با تمرکز بر خدمات این حوزه که متولی اصلی آن مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران می‌باشد از اواسط اردیبهشت ماه به مرحله اجرا درآمد. در این راستا پردیس بین‌المللی کیش، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، دانشکده مدیریت و دانشکده علوم و فنون، جهت همکاری در این طرح انتخاب شدند.

پایلوت ۲: خدمات تردد (سامانه حضور و غیاب)

در گام بعد بحث تردد به عنوان مبحثی که آمیخته‌ای از خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در بر گرفته و به این جهت واحدهای مختلفی را درگیر نموده و جامعه هدف گسترده‌ای (متشکل از کلیه پرسنل دانشگاه) را تحت پوشش قرار می‌دهد جهت پایلوت دوم انتخاب و از اواخر تیرماه به طور رسمی اجرای آن آغاز گردید.

پس از اتمام دو پایلوت مذکور، با حصول اطمینان از وجود بستر استقرار نظام مدیریت خدمات، خدمات مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران به عنوان اولین واحد دانشگاه در سامانه پشتیبانی و راهنمای خدمات دانشگاه تهران (sd.ut.ac.ir)، استقرار خواهد یافت.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.