انتصاب جناب آقای دکتر سعید روحانی به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران

۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۲ کد : ۲۴۰۹۷ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۳۷۸
جناب آقای دکتر سعید روحانی، دانشیار و عضو هیأت علمی گروه فناوری اطلاعات دانشکده مدیریت، به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه‌‌‌‌‌‌ تهران منصوب شد.
انتصاب جناب آقای دکتر سعید روحانی به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، آقای دکتر سعید روحانی، مطابق حکم سرپرست دانشگاه تهران به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران منصوب شد.

متن حکم به شرح زیر است:
«سلام علیکم
احتراماً نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی به مدت سه سال به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را مورد اهتمام قرار دهید.‌‌‌‌‌‌‌

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

مرکز فناوری اطلاعات، تبریک صمیمانه خود را بابت انتصاب شایسته ایشان به ریاست این مرکز عرض می‌نماید.


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.