انتصاب جناب آقای دکتر بابک سهرابی به عنوان رئیس مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۷ کد : ۲۳۰۷۸ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۱۴۱۶
دکتر بابک سهرابی یورتچی، استاد دانشکده مدیریت، به‌عنوان رئیس مرکز فناوری‌های دیجیتالی و سرپرست مرکز یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش منصوب شد.
انتصاب جناب آقای دکتر بابک سهرابی به عنوان رئیس مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های جناب آقای دکتر سید امید فاطمی (ریاست پیشین مرکز فناوری‌های دیجیتالی)، به اطلاع می‌رساند آقای دکتر بابک سهرابی یورتچی، مطابق حکم سرپرست دانشگاه تهران به عنوان رئیس مرکز فناوری‌های دیجیتالی و سرپرست مرکز یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش دانشگاه تهران منصوب شد.
حکم ریاست دانشگاه برای انتصاب دکتر بابک سهرابی یورتچی به عنوان ریاست مرکز فناوری‌های دیجیتالی:
«نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی، به مدت سه سال به‌عنوان رئیس مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. از جنابعالی انتظار دارد با بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای «نماد آموزش عالی کشور» از طریق استقرار حکمرانی فناوری اطلاعات برای ایجاد نظام مدیریت یکپارچه سامانه‌ها و تحقق دانشگاه دیجیتال در چارچوب بازنگری اساسی در فرآیندها و خدمات دانشگاه در حوزه‌های آموزش، پژوهش و نظام مدیریتی با کمک فناوری‌های دیجیتال را با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.»
حکم ریاست دانشگاه برای انتصاب دکتر بابک سهرابی یورتچی به عنوان سرپرست مرکز یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش:
«نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی، به‌عنوان سرپرست مرکز یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. از جنابعالی انتظار دارد با بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای «نماد آموزش عالی کشور» از طریق ارتقا شبکه یادگیری دانشگاه تهران و توسعه خدمات نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه آموزش عالی را با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.
مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران، تبریک صمیمانه خود را بابت انتصاب شایسته ایشان به ریاست این مرکز عرض می‌نماید.
لازم به ذکر است، سرپرست دانشگاه تهران در نامه‌های جداگانه خطاب به دکتر سیدامید فاطمی، از خدمات و زحمات ایشان در دوره تصدی این مسئولیت‌ها تشکر و قدردانی کرده است.

کلید واژه ها: مرکز فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی انتصاب


( ۵ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.