راه اندازی درگاه ارزی در بستر مدیریت محتوای دانشگاهی در وب سایت مؤسسۀ لغت‌نامۀ دهخدا و مرکز بین‌المللی آموزش زبان‌فارسی‌

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۲ کد : ۲۱۱۶۸ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۶۰۱
درگاه ارزی جهت تسهیل تبادلات ارزی دانشجویان غیر ایرانی در وب‌سایت لغت نامه دهخدا و مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی راه اندازی شد.
راه اندازی درگاه ارزی در بستر مدیریت محتوای دانشگاهی در وب سایت مؤسسۀ لغت‌نامۀ دهخدا و مرکز بین‌المللی آموزش زبان‌فارسی‌

دکتر مصطفی صالحی، معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران، بیان کرد: «به درخواست مؤسسه‌ی لغت‌نامه دهخدا و مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی و با همکاری این مؤسسه، درگاه ارزی در بستر مدیریت محتوای دانشگاه راه اندازی شد و در دسترس کاربران آن قرار گرفت. این اقدام به منظور انجام تبادلات ارزی دانشجویان بین‌المللی مؤسسه، توسعه هویت بین‌الملل دانشگاه تهران و فراهم نمودن بستر مناسب برای تحصیل دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه تهران انجام شد.

به عنوان معاون سامانه‌های اطلاعاتی، از خانم مهندس ندا مقدم که مسئولیت اصلی پروژه را بر عهده داشتند، همچنین از همکاری شرکت معماران عصر ارتباط به عنوان پیمانکار پروژه، بابت نقشی که در پیشبرد و به ثمر نشستن این سامانه داشتند تشکر می‌کنم».

کلید واژه ها: درگاه ارزی موسسه لغت نامه دهخدا مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی مرکز فناوری اطلاعات


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.