برگزاری آنلاین شانزدهمین جلسه عمومی مرکز فناوریهای دیجیتالی مورخ ۲۸ تیر ۱۴۰۰
این جلسه با شرکت ۵۵ نفر از همکاران مرکز فناوریهای دیجیتالی به صورت آنلاین در اتاق وبینار برگزار گردید. خلاصه جلسه به شرح زیر است:
* ارائه ماهانه معاون پشتیبانی خدمات درباره فعالیتهای این معاونت:
- مقایسه تعداد تماسها از ابتدای سال ۱۴۰۰
- مقایسه تعداد تماسهای ۴ ماه ابتدای سال ۱۳۹۹ با ۴ ماه ابتدای سال ۱۴۰۰
- تعداد تیکت های ثبتی در تیرماه ۱۴۰۰
- مقایسه تعداد تماسها و تیکت ها در خردادماه و تیرماه ۱۴۰۰
- مقایسه تعداد تیکت های ۴ ماه ابتدای سال ۱۳۹۹ با ۴ ماه ابتدای سال ۱۴۰۰ معاونت پشتیبانی خدمات
- لیست خدمات همکاریهای انجام شده معاونت پشتیبانی خدمات در تیرماه ۱۴۰۰ با سایر معاونتها
- پروسه / پروژههای معاونت پشتیبانی خدمات ۱۳۹۹-۱۴۰۰
- پیاده سازی نظام مدیریت خدمات در بستر سامانه داناپرداز
- مروری بر روند استقرار نظام مدیریت خدمات
- چالشهای پیش روی استقرار نظام مدیریت خدمات
- خدمات میز خدمت اشتراکی قابل ارائه دانشگاه تهران به واحدهای درون و برون سازمانی
- طراحی قالب برای راهنمای پشتیبانی خدمات
* ارائه آقای دکتر شفیعی در رابطه با فعالیتهای تیم مدیریت دانش در گذر از کووید ۱۹:
- وضعیت سامانه یادگیری الکترونیکی (ایلرن) در گذر از کووید ۱۹
- وضعیت سامانه کلاس الکترونیکی (ادوبی کانکت) در گذر از کووید ۱۹
- سامانه کارنامه یادگیری و ارزیابی نظام دانشگاهی (کیان)
لینک ویدیوی جلسه:
https://webinar.ut.ac.ir/playback/presentation/2.0/playback.html?meetingId=497df59f07693b46664a84c3d09874fd1d1fbefe-1626665038539
نظر شما :