پیاده سازی سربرگ واحدهای دانشگاه در سامانه اتوماسیون در راستای دانشگاه سبز
در راستای تحقق ایده دانشگاه تهران سبز و جهت انجام مسئولیت اجتماعی برای کاهش میزان مصرف کاغذ، سربرگ نامههای اداری پردیسها، دانشکدهها و واحدهای صف و ستاد دانشگاه تهران در سامانه الکترونیکی دبیرخانه (اتوماسیون) توسط مرکز فناوریهای دیجیتالی ایجاد و پیاده سازی شد. پس از ثبت نامه و امضا در دبیرخانه، نامه در فرمت سربرگ واحد مربوطه ایجاد میشود و امکان ارسال فایل آن در فرمت pdf یا تصویر امکان پذیر میشود. در نهایت میتوان فایل مربوطه را از طریق سامانه الکترونیکی دولت، ایمیل یا دورنگار کرد. این اقدام میزان استفاده از کاغذ را در گردش مکاتبات به حداقل میرساند و امکان بهره مندی از ظرفیت سامانههای دانشگاه در پیشبرد امور اداری فراهم میآورد. شایان ذکر است که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۴۵ واحد تقاضاکننده سربرگ جدید بودند که نتیجه آن ایجاد و بارگذاری حدود ۲۰۰ سربرگ در سامانه اتوماسیون اداری بوده است.
نظر شما :