‌‌‌‌سامانه سپاری فرآیند خدمت اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران به شیوه تمام وقت ویژه در پیشخوان خدمت سامانه آموزش

۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۳ کد : ۱۹۲۸۰ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۵۴۳
​​​​​فرایند خدمت اعضای هیات علمی به شیوه تمام وقت ویژه در پیشخوان خدمت سامانه آموزش​​ دانشگاه تهران به بهره برداری رسید.
‌‌‌‌سامانه سپاری فرآیند خدمت اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران به شیوه تمام وقت ویژه در پیشخوان خدمت سامانه آموزش

دکتر مصطفی صالحی، معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران، بیان کرد: با توجه به تصمیم معاونت اداری و مالی دانشگاه مبنی بر اجرای "دستورالعمل خدمت اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران به شیوه تمام وقت ویژه" و نیاز به ایجاد بستری جهت ارسال درخواست اساتید و اخذ تاییدات لازم، مقرر شد فرایند مذکور سامانه سپاری و مستندات مورد نیاز از اعضای هیأت علمی متقاضی کاملاً سیستمی دریافت شود. در این راستا، با وجود امکانات ایجاد گردش کار در پیشخوان خدمت سامانه آموزش دانشگاه تهران و امکان تأیید الکترونیکی مدیران مرتبط با امور اساتید، همچنین با توجه به انتشار برخط اطلاعات پست اعضای هیأت علمی از سامانه پرسنلی به سامانه آموزش، با پیشنهاد این نوع پیاده سازی موافقت شد و راه اندازی فرایند در پیشخوان خدمت سامانه آموزش دانشگاه تهران صورت پذیرفت.

تحلیل و ارائه ی راه حل در خصوص مشکلات فنی فرآیند مورد اشاره و پشتیبانی سامانه در حین استقرار از جمله اقدامات انجام شده بود که با تلاش همکاران تیم سامانه آموزش با کیفیت مطلوب به پایان رسید. به عنوان معاون سامانه‌های اطلاعاتی، از خانم مهندس طاهره صالحی که مسئولیت اصلی پروژه را بر عهده داشتند و خانم مهندس جیلانی و همکاران معاونت پشتیبانی این مرکز، بابت نقشی که در پیشبرد و به ثمر رساندن این سامانه داشتند تشکر می‌کنم.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.