سامانه مدیریت جلسات

تعداد بازدید:۴۵۲
سامانه مدیریت جلسات

این سامانه جهت مدیریت جلسات و صورتجلسات مربوطه و نیز مدیریت هر چه بهتر وظایف ستادی کارشناسان در سازمان، بسیار مناسب خواهد بود. قابلیت تعریف این وظایف و سپس ارجاع به کارشناس مورد نظر و بروزرسانی آن در این سامانه، همچنین اتصال صورتجلسات و وظایف ایجاد شده در جلسات، قابلیت پیگیری تمام صورتجلسات، وظایف و مصوبات از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌باشد.


ویژگی‌های این سامانه:

تعیین دستور جلسات و ارجاع به کارشناس مربوطه
امکان پیگیری صورتجلسات تهیه شده

کلید واژه ها: جلسات سامانه مدیریت جلسه دستور جلسه صورتجلسات