‌سامانه SharePoint

تعداد بازدید:۳۱۹
سامانه Sharepoint در سال ۱۳۹۶ با هدف مدیریت مستندات و یکپارچه سازی فرآیندها و اتوماسیون گردش کارهای مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران راه‌اندازی شد. این سامانه یک بستر نرم افزاری تحت وب با قابلیت ایجاد انواع فرم و فرآیند می‌باشد. با تکیه بر قابلیت‌های این سامانه و با تحلیل، طراحی و خودکار سازی فرآیندهای موجود یا جدید گامی مهم در جهت حذف استفاده از کاغذ، تسهیل پیگیری درخواست و ثبت گردش کار و تاریخچه درخواست‌ها برداشته شده است. از جمله فرآیندهای خودکار شده در این سامانه مجموعه فرآیندهای درخواست عقد قرارداد (اشخاص حقیقی و حقوقی)، درخواست پرداخت (حقیقی و حقوقی)، فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان و انواع درخواست‌های دیگر سازمانی مانند (نیروی پروژه‌ای، دسترسی، دامنه، شارژ پنل پیامک، انتشار خبر و …) می‌باشند. در حال حاضر این سامانه در واحدهای مرکز فناوری اطلاعات و مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مزایاو امکانات سامانه:

 ذخیره سازی، به اشتراک گذاری، نسخه گذاری و نگهداری سوابق فایل‌ها، محتویات و اطلاعات تولید شده

 زیرساختی مناسب برای طراحی فرم و گردش کار

 ابزاری مناسب برای مدیریت فرآیندهای سازمانی

 تنظیم هشدارها

 محیطی ایده آل جهت تعامل افراد، تیم‌ها و سازمان‌ها

 قابلیت یکپارچه شدن با اکثر برنامه‌های کاربردی سازمانی

 یکپارچگی قوی با مجموعه Office

 ابزار پیاده سازی هوش سازمانی (BI)

آدرس سامانه :  https://spoint.ut.ac.ir

کلید واژه ها: SharePoint اداری مالی