سامانه حقوق و دستمزد

تعداد بازدید:۲۲۵۷
سامانه حقوق و دستمزد از اردیبهشت ۱۳۸۴ بر اساس اهداف راه بردی دانشگاه زیر بار رفت. بهره بردار این سامانه معاونت اداری مالی دانشگاه می‌باشد.واحدهایی مانند بیمه و رفاه به همراه پردیس‌ها، دانشکده‌ها در سامانه اطلاعات اولیه را ثبت می‌کننداطلاعات پرسنلی افراد به همراه احکام حقوق و احکام پرداخت موردی، از سامانه پرسنلی خوانده می‌شود،ساعات اضافه کار از طریق خواندن فایلی از سامانه حضور و غیاب به سامانه حقوق وارد می‌شود، اطلاعات وام تجارت و صندوق رفاه از زیرسامانه رفاهی و اطلاعات بیمه‌های تکمیلی از زیر سیستم بیمه خوانده می‌شود و در نهایت کارشناس بهره بردار این سامانه، محاسبه حقوق را می‌زند. لیست‌ها و فایل‌های متعدد متناسب با درخواست واحدهای مختلف دانشگاه و سازمان‌های کشوری مانند: خزانه، بازنشستگی، بیمه تأمین اجتماعی، مالیاتی و.... تهیه و ارسال می‌گردد. فیش‌های حقوق و پرداخت موردی و حق‌التدریس نیز به وب منتقل می‌گردد.

 

مزایاو امکانات سامانه:

این سامانه به سامانه پرسنلی لینک می‌باشد.

قابلیت زمان بندی دینامیک روی سطح دسترسی‌ها دارد. فعالیت کاربر را بعد از قطعی شدن لیست‌ها و قبل از بستن ماه می‌توان متوقف کرد. در این صورت فقط امکان گزارش‌گیری وجود خواهد داشت.

از طریق سامانه‌های وام و بیمه تکمیلی اطلاعات وام و بیمه را می‌توان در حین محاسبه حقوق بروز رسانی کرد.

اطلاعات افراد تحت تکفل که برای بازنشستگان و ثبت نام بیمه مورد نیاز است مستقیماً از سامانه پرسنلی خوانده می‌شود.

امکان تعریف مرکز هزینه دوم برای پرسنلی که واحد سازمانی با واحد فعالیتشان متفاوت است وجود دارد. مانند پرسنل اداره حراست

امکان محاسبه کسور تمام، برای پرسنل نیمه وقت، همچنین محاسبه انواع بیمه (درصدی با سقف، عدد ثابت و..) در برنامه وجود دارد. معوقه‌های حقوق به صورت خودکار، نیمه خودکار و دستی قابل انجام است.

امکان خواندن و ثبت اطلاعات هرنوع فایل در هر نوع داده، وجود دارد. مانند خواندن و ثبت اطلاعات احکام بازنشستگان بر اساس فایل سازمان بازنشستگی

امکان محاسبه معافیت‌های جانبازی برای جانبازان، فرزندان و همسران شهدا، رزمندگان وجود دارد.

آدرس سامانه :  https://my.ut.ac.ir

کلید واژه ها: سامانه حقوق و دستمزد اداری مالی