سامانه تدارکات
یکی از اهداف دانشگاه پیاده سازی فرآیند تأمین کالا از مرحله درخواست کالا توسط کاربر تا تحویل کالا به درخواست کننده است که در قالب سامانه تدارکات به انجام رسید. از سال ۱۳۹۶ اقدام به پیاده سازی و استقرار این سامانه در واحدها شد که بهصورت اتوماسیون مرحله درخواست کالا و اخذ تاییدات لازم و مراحل خرید و انبارداری و تحویل به درخواست کننده را در بر میگرفت. این سامانه با سامانههای انبار و اموال، حسابداری ارتباط مستقیم دارد. کلیه پرسنل دانشگاه از کاربران این سامانه به شمار میآیند و نظارت بر اجرای صحیح آن بر عهده اداره کل امور مالی و اداری دانشگاه است. |
مزایاو امکانات سامانه:
شفاف سازی و قابلیت پیگیری درخواستها
به روز بودن موجودی انبارها
به روز بودن اموال واحدها
قابلیت اخذ گزارشات مدیریتی
قابلیت ثبت اسناد خودکار حسابداری
آدرس سامانه : https://erp.ut.ac.ir