سامانه بیمه تکمیلی
سامانه بیمه تکمیلی به منظور ا توماسیونی کردن فرآیند ثبت نام با حذف حضور فیزیکی و استفاده از کاغذ این سامانه در حد ابتدایی از سال ۱۳۹۱ شروع به کار کرد. به مرور زمان با تکمیل و تصحیح اطلاعات افراد تحت تکفل و منویی که این اطلاعات را نمایش میدهد، فعلاً در مرحلهای هستیم که اطلاعات افراد تحت تکفل فقط در سامانه پرسنلی ثبت میشود و هر گونه تغییری در همان جا اتفاق میافتد. هر سامانهای که نیاز به این اطلاعات دارد (از جمله سامانه ثبت نام بیمههای تکمیلی) مستقیماً اطلاعات را از دیتابیس پرسنلی واکشی مینماید.بهره بردار این سامانه اداره کل امور رفاهی میباشد. ولی از آنجایی که زیر سیستم بیمه تکمیلی در سامانه حقوق و دستمزد اضافه شده است، واضح است که رفاه باید امور مالی را در جریان تصمیمات خود قرار دهد. |
مزایاو امکانات سامانه:
جداول تعاریف اولیه این سامانه از سامانه حقوق و دستمزد قابل تعریف و ویرایش است. تعریف دوره بیمه، دوره ثبت نام، مفاد قرارداد با شرکت بیمه، نحوه انتقال ثبت نام شدگان از سال قبل و.... همگی از این طریق قابل تعریف و اصلاح هستند. بر اساس این تعاریف امکان باز بودن سامانه ثبت نام در کل سال وجود دارد. همچنین اینکه در در داخل و یا خارج دوره ثبت نام، تأیید کارشناس لازم است یا نه، قابل تعریف است.
کارشناس رفاه کارتابلی برای حذف و اضافه کردن افراد در میانه دوره ثبت نام دارد.
گزارشات متعددی از افراد اصلی و یا تحت تکفل در سامانه طراحی شده است.
تعاریف بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر و حادثه از هم جدا میباشد. شروط اخذ هرکدام بسته به سن و نسبت و شغل و …متفاوت است.
گزارشات کنترلی بنا به درخواست اداره رفاه تهیه شده است.
آدرس سامانه: https://my.ut.ac.ir