سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات

تعداد بازدید:۱۶۷۰
سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۰ و در راستای مدیریت مؤثر درخواست های کاربران در سطح دانشگاه و به سفارش مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه، به بهره برداری رسید. در این سامانه کاربران دانشگاه (اعضا هیأت علمی، پرسنل و دانشجویان) می توانند ضمن ثبت سوالات، مشکلات و درخواست‌های خود برای دپارتمان‌های مربوطه، وضعیت درخواست‌ها را تا حصول نتیجه پیگیری نموده و توسط ایمیل از نتیجه‌ درخواست مطلع شوند.
تمامی تماسهای برقرار شده با مرکز فناوری اطلاعات نیز در این سامانه ثبت شده و طبق محدوده‌های زمانی تعریف شده برای درخواست‌ها، بررسی می‌گردند.

 

مزایاو امکانات سامانه:

امکان ثبت تیکتبرای افراد

امکان تنظیم SLA برای ایجاد محدودیت زمانی در پاسخگویی به درخواست‌ها

ارجاع تیکت ها به مسئولین مرتبط

اطلاع رسانی پاسخ تیکت به فرد درخواست کننده

امکان ثبت تیکت از طریق ایمیل

آدرس سامانه :  https://utits3.ut.ac.ir

کلید واژه ها: سامانه پشتیبانی خدمات فناوری