برگزاری ششمین جلسه شورای حکمرانی در تاریخ ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷

۰۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۷ کد : ۷۳۵۷ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۹۰۱
ششمین جلسه شورای حکمرانی دانشگاه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ در محل دفتر ریاست دانشگاه تهران برگزار گردید.

ششمین جلسه از دور جدید شورای حکمرانی فناوری اطلاعات دانشگاه، به ریاست آقای دکتر نیلی احمد‌آبادی رئیس دانشگاه و سایر اعضا، بیست و نهم دی‌ماه ۱۳۹۷ برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، آقای دکتر نیلی بر اهمیت موضوع تدوین و تصویب سیاست‌های میزبانی خدمات، حفاظت از داده‌ها و دسترسی به اطلاعات از سوی مرکز، تأکید کردند. بر اساس همین اهمیت و نیاز سایر واحدها به این خدمات و داده‌ها، مقرر شده است که این موضوع با اولویت بالا در شورا طرح گردد.
در ادامه، آقای دکتر هاشمی (دبیر شورا و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی) نتایج کار کارشناسی فشرده انجام شده در تنظیم سیاست‌های مربوط به حفاظت از داده‌ها، سیاست‌های مربوط به میزبانی از سامانه‌ها و سرورها و طرح‌های پیش‌بینی شده برای میزبانی از سامانه‌ها و سرورها را به‌همراه جزئیات هریک از آنها ارائه کردند.
پس از ارائه پیشنهاد، اعضای جلسه در مورد ابعاد مختلف این موضوع به بحث و تبادل نظر پرداختند که در نهایت به‌دلیل نیاز به بررسی دقیق‌تر این پیشنهادات، مقرر گردید در جلسه‌ای با حضور تنی چند از اعضای شورا، جزئیات پیشنهاد مورد ارزیابی قرار گرفته و جهت تصویب در جلسه آتی شورا ارائه گردد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.