راه اندازی سامانه امضا و تأیید الکترونیکی صورت جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله‌های دانشگاه تهران‌

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۶ کد : ۱۶۴۰۲ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۱۹۶۹

دکتر مصطفی صالحی، معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران، بیان کرد: امکان امضا و تأیید الکترونیکی صورت جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله‌های دانشگاه تهران در سامانه آموزش فراهم و پس از تأیید معاونت آموزشی در سطح دانشگاه مستقر گردید.

در این راستا و به منظور ایجاد دسترسی امن، برای تمامی اساتید خارج از دانشگاه تهران که به جلسه دفاع دعوت می‌شوند و تا کنون شناسه یکتای دانشگاه تهران را دریافت نکرده‌اند، ابتدا از طریق یک سامانه اختصاصی برای اساتید داور خارجی هویت موقت ایجاد و در ادامه مانند سایر اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه تهران، به ایشان شناسه یکتا اختصاص داده می‌شود.

در این فرایند بعد از برگزاری جلسه دفاع و ورود درجه / نمره دانشجو توسط نماینده تحصیلات تکمیلی در سامانه آموزش دانشگاه تهران، درخواست دفاع دانشجو به ترتیب برای تمام اساتید مرتبط ارسال و ایشان با رؤیت صورت جلسه آن را تأیید می‌کنند و در انتها صورت جلسه دفاع با امضای الکترونیکی مدیران گروه و معاونین آموزشی دانشکده / پردیس به پرونده الکترونیکی دانشجو ارسال خواهد شد.

مدیریت پروژه‌ی استقرار، تحلیل و ارائه ی راه حل در خصوص مشکلات فنی سامانه، پشتیبانی سامانه در حین استقرار از خدمات همکاران ما در مرکز بود که بی شک بدون همکاری ایشان، این پروژه‌ی بزرگ با کیفیت مطلوب به پایان نمی‌رسید.

به عنوان معاون سامانه‌های اطلاعاتی، از سرکار خانم صالحی که مسئولیت اصلی پروژه را بر عهده داشتند و سرکار خانم‌ها جیلانی، نوروز، قورچیان و ملک لوزاده، بابت نقشی که در پیشبرد و به ثمر نشستن این سامانه داشتند تشکر می‌کنم.

لینک‌های راهنما به شرح ذیل می‌باشد.

۱) دستورالعمل امضای الکترونیکی صورت جلسات دفاع از کارشناس تا داور

۲) راهنمای نماینده تحصیلات تکمیلی

۳) راهنمای استاد داور-خارج از دانشگاه تهران

کلید واژه ها: سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران سامانه امضا و تأیید الکترونیکی دفاع پایان نامه


( ۹ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

Ali ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۲
واقعا عالیه... فقط دفاعیه های ارشد دکتری رو اطلاع رسانی کنید... ما الان به هیچ وجه دسترسی به زملنبندی و لینک جلسات نداریم
پاسخ مدیر سایت ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۵

سلام و احترام

پیشنهاد شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت

با تشکر