‌‌طراحی و پیاده‌سازی نظام مدیریت و ارزیابی عملکرد کارکنان مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵ کد : ۱۴۸۹۵ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۳۷۹
‌‌منابع انسانی هر سازمان، سرمایه‌های اصلی آن سازمان می‌باشند. در این راستا و جهت بهبود کیفیت و مدیریت بهتر عملکرد منابع انسانی حوزه دیجیتال و فناوری اطلاعات، مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران اقدام به طراحی و تدوین نظام ارزیابی کارکنان نموده است.

‌‌‌‌‌

در این نظام برخلاف بسیاری از رویکردهای موجود که بر اساس محدودیت‌های ابزار اقدام به طراحی نظام ارزیابی می‌کنند، ابتدا نیازهای واقعی سازمان در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه چه افرادی قرار است که از نتایج استفاده کنند و چه اهدافی برای ارزیابی عملکرد مدنظر قرار دارد، اقدام به طراحی مدل و سپس طراحی ابزار و سامانه شده است.

سامانه ارزیابی عملکرد با استفاده از دانش و تخصص داخلی مرکز و به صورت دورن سپاری، طراحی و در بستر شیرپوینت پیاده سازی شده است. طبق نظام طراحی شده ارزیابی‌ها به صورت ماهانه و از طریق سامانه مذکور انجام خواهند شد. این نظام شامل خود ارزیابی فرد و همچنین ۴ سطح ارزیابی توسط مدیران است و بر اساس نتایج به دست آمده، سازمان اقدام به کوچینک و مدیریت عملکرد کارکنان می‌نماید.
این سامانه قابلیت استفاده توسط کاربران نامحدود را دارا می‌باشد و در حال حاضر توسط مرکز فناوری‌های دیجیتال در حال بهره برداری می‌باشد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.