تدوین نظامنامه خدمات اداره یادگیری الکترونیکی و تولید محتوا
در راستای راه اندازی میز خدمت دانشگاه تهران پس از تدوین نظامنامه دانش سازمانی معاونت پشتیبانی خدمات مرکز فناوریهای دیجیتالی این بار مرکز یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش دانشگاه تهران به عنوان دومین واحد سازمانی هدف این طرح قرار گرفت.
این مرکز جهت پایلوت پروژه استقرار نرمافزار جدید میز خدمت دانشگاه انتخاب گردیده است. هدف از این پروژه تغییر بستر پشتیبانی خدمات دانشگاه تهران از سامانه پشتیبانی خدمات its3.ut.ac.ir به سامانه پشتیبانی و راهنمای خدمات sd.ut.ac.ir و تغییر رویکرد پشتیبانی خدمات در این سامانه، از سازمان/ سامانه محور به خدمتمحور در آینده نزدیک بوده و لذا سند مذکور با هدف تهیه مستندات پیش نیاز این پروژه تهیه شده است.
در راستای تدوین این سند مستندات موجود از خدمات و فرایندهای اداره یادگیری الکترونیکی و تولید محتوا بررسی شده و نظرات تکمیلی کارشناسان این اداره طی جلساتی در قالب مصاحبه و پرسشنامه اخذ و جمعبندی گردید. گفتنی است این کار به همت معاونت پشتیبانی خدمات مرکز فناوریهای دیجیتال و تیم مشاور پروژه پیشران دانشگاه انجام گرفته است.
نظر شما :