‌سامانه سپاری فرآیند تشکیل هسته پژوهشی

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۳ کد : ۱۲۷۰۶ اخبار فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:۱۶۶۳
در راستای سیاست سامانه سپاری فرآیندها و شفافیت اطلاعاتی، با همکاری معاونت پژوهشی و مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه تهران امکان سامانه سپاری فرآیند تشکیل هسته پژوهشی فراهم شده است.

هسته‌های پژوهشی به منظور گسترش و تعمیق فعالیت‌های پژوهشی گروهی بین رشته‌ای در جهت توسعه مرزهای جهانی علم و یا دستیابی به نوآوری و فناوری‌های قابل تجاری سازی تدوین شده است.

از این پس کلیه اعضای محترم هیأت علمی می‌توانند جهت ثبت درخواست خود در خصوص تشکیل هسته پژوهشی، از طریق بخش فعالیت‌ها در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری (RTIS) اقدام فرمایند.
مسئولین هسته‌های پژوهشی می‌توانند بعد از ایجاد دسترسی توسط معاونت پژوهشی با مراجعه به سامانه مذکور و با استفاده از بخش راهنما که لینک آن در ذیل آورده شده است، نسبت به ورود اطلاعات لازم و تکمیل فرم‌های مربوط طبق ضوابط مندرج در آئین نامه پیوست اقدام نمایند.

در صورت دارا بودن کلیه شرایط لازم برای انتخاب هسته پژوهشی دارای اولویت و پس از تصویب تشکیل هسته در مراجع ذیربط تا سقف پیش بینی شده در یک سال توسط معاونت پژوهشی دانشگاه اقدام لازم انجام خواهد شد.


لازم به ذکر است که حداکثر مهلت ارائه هسته پژوهشی تا ۲۵ مهرماه  می‌باشد.

 

کلید واژه ها: سامانه مدیریت اطلاعت پژوهشی و فناوری پژوهشی


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.